måndag 5 maj 2014

Ho hoo

Idag har jag tillbringat hela dagen i Deje. Vi har arrangerat två föreläsningar med Klas Hallberg idag med jobbet. Först hade vi en för anställda på Försäkringskassan, Arbetsförmedling och kommunen under eftermiddagen, sedan en öppen där allmänheten kunde köpa biljetter på kvällen.
Det har varit trögt att få folk dit men till slut kom det väl iallafall 45-50 personer. Svårt på ett sådant litet ställe att locka folk, även om man lockar med en väldigt bra föreläsare/underhållare.

Jag har känt Klas några år och sett honom några gånger men man behöver då och då en dos av honom. Väldigt tänkvärd och kul underhållning!
Har laddat ner hans Ho hoo app sedan tidigare. Jag har tagit till mig hans budskap om indiankvinnan och ska försöka bli duktigare på att lyssna på henne.

Jag har ätit både lunch och middag i Deje, på två olika pizzerior. Först blev det en pizza med Klas och min chef Roger på Pizzahouse sedan Hamburgare med Klas innan andra föreläsningen. Ingen vidare go matkänsla i kroppen nu.

Papps har roddat med mina tjejer hela eftermiddagen och kvällen vilket han skött galant! Han har inte hämtat och kört till aktiviteter direkt mycket förut eller hämtat på fritids. Idag har han gjort rubbet samt utfordrat dem med mat.
Tova och han hade tagit en fika på stan medan Greta var på sin dans.

Nu blir det sova efter en lång men kul dag!

God Natt!
Starrinskan

Inga kommentarer: