söndag 29 december 2013

fest

Nu vet jag att det går att ha 30 personer på middag hemma. Trångt, men det går.
Mitt stora matbord plus två extrabord så fick alla plats.



En kompis, Urban hade fixat riktig ordentlig ljudanläggning att kunna koppla datorn till så det blev rejält drag i discot ute på altan.
Sista gästerna åkte hem 02.30. Helena och Hedda sov kvar och vi kom väl i säng runt 03.30.
Den här festen kommer jag att leva på länge! Jag fick fantastiska presenter nästan enbart i form av presentkort. Det var på Stadium , XXL, böcker och skönhetssalong. Av Nina och Oscar fick jag löpträning med en löpcoach! Så nu jäklar ska här tränas löpteknik.
Dagen idag har varit lite seg men jag har ändå återställt mitt hus till mitt vanliga hem.
Nu blir det sängen och titta på Hälsoresan på TV :)

God kväll!
Starrinskan

Inga kommentarer: