tisdag 29 april 2014

God kväll!

Idag har tandens förra plats inte varit så ond, lite molande bara men det är ju inte så konstigt.
Bilen lämnades på Svema Bil imorse för service och jag fick ha en exakt lika dan bil under dagen bara att det stod Svema Bil över hela.
4.300 kr. Bang! Ja det är dyrt med bil.

Imorgen är det stor Jubileumskonsert för Tovas skola. Musikklasserna firar 20 år och det gör de med stor konsert i KCCC.
Jag är med i föräldraföreningens styrelse och därmed med och fixar kring detta.
Jag ska även fota konserten.
Ordningen för dagen är klar i huvudet tror jag. Hämta upp Tova på vägen från jobbet hos sin far, sedan Greta på fritids, de båda får följa med ner till KCCC då jag ska vara där, lite matsäck med, kamerabatterier laddade. Det blir en lååång dag, men det ska bli mycket kul att se detta.

Nu blir det sängen.

God Natt
Starrinskan

Inga kommentarer: