måndag 12 maj 2014

När man har dragit ut en tand vilket jag gjorde för ett par veckor sedan så är det ju en ganska stor grop efter den. Alltså känslan när mat fastnar inne i hålet är så otrevlig. Jag blir helt nojig att något stort ska fastna så att jag kanske behöver ta en pincett och pilla fram det.
Det var mitt lilla i-landsproblem idag.

Nu sitter jag på golvet mitt i huset med datorn laddandes i väggen medan jag väntar på att min lax och wokgrönsaker ska bli färdigt. Klockan är 20.53, lite sen middag, men så blir det ibland. Jag tog mig en springtur förut. Idag kändes det riktigt tungt.
På onsdag är det dags att springa Vårruset med jobbet vilket i och för sig är kortare än vad jag brukar springa..men ändå.

Imorgon ska jag vara på Muséet hela dagen på en Jämställdhetsdag. Många olika föreläsare som ska prata om just jämställdhet.



Pellekatten svansar runt hela tiden när jag sitter på golvet så han fick lov och hamna med på en liten bild.

Nu måste jag ta min lax innan den sitter helt fast i pannan.

God kväll
Starrinskan

Inga kommentarer: